Få et tilbud

Reklamationer

Ønsker du at reklamere?

Så er der nogle retningslinjer, du bedes være opmærksom på alt afhængig efter den rejsetype, du har købt.

Reklamation ved køb af pakkerejser (f.eks. fly og hotel)

Har du købt en pakkerejse hos Profil Rejser, og er der noget du ønsker at reklamere over, bedes du sende skriftlig reklamation pr. mail til: [email protected] eller pr. post til Profil Rejser A/S, Rosenørns Allé 29, 1., 1970 Frederiksberg C. I din reklamation bedes du tydeligt angive ordrenummer eller reservationsnummer samt vedlægge evt. bilag.

Behandlingstid

Når vi har modtaget din reklamation, behandles sagen hurtigst muligt og senest indenfor 4-6 uger. Herefter vil du modtage et svar fra os pr. mail.

Såfremt du ikke er tilfreds med afgørelsen, har du mulighed for at gå videre med din reklamation til Pakkerejseankenævnet. Du kan også vælge at klage via EU-kommissionens online klageportal. Ved indgivelse af klage herfra, skal du angive vores mailadresse: [email protected].

Reklamation ved køb af flyrejse (eksl. hotel)

Har du udelukkende købt en flyrejse, bør din klage sendes til flyselskabet, som er den ansvarlige part for transporten. Såfremt flyselskabet ikke svarer på klagen, eller du mener at have fået tilsidesat nogle rettigheder, har du mulighed for at gå videre med din reklamation til Forbrugerklagenævnet.