Verona Cup

Verona Cup 2017

verona cup 2017 logo

Fodboldfesten ved Gardasøen

Verona Cup bliver i efterårsferien 2017 endnu engang holdt på sportscenter Antares, sådan at vi igen kan afvikle hele turneringen på ét spillested med alle de fordele det giver.

Verona Cup er en 'for alvor sjov' turnering

På banerne kæmpes der i turneringen om pokaler og fripladser. Uden for banerne bor alle hold samlet på Gardasøens mest populære campingplads - 5* Camping Bella Italia. Det giver god mulighed for også at mødes med de andre deltagerhold i turneringen - danske såvel som udenlandske - og ikke mindst samlet at overvære den underholdning, som vi hver aften arrangerer fra scenen på Bella Italia. 

I 2017 tilbyder vi også klubberne ophold på det 3* Hotel Gardesano, der ligger kun ca. 20 minutters kørsel fra turneringsbanerne.

Der udarbejdes et udførligt program over turen som fremsendes ca. 14 dage før afrejsen fra Danmark.

Priser ifb. Verona Cup 2017

Pris pr. person fra: DKK 1.545,00 + holdgebyr DKK 1.375,00 pr. tilmeldte hold

Prisen dækker: 
  • 4 overnatninger i Mobilhome Mimosa ved min. 6 pers. pr. Mobilhome Mimosa 
  • ½-pension. Første måltid er aftensmad på ankomstdagen og sidste måltid er morgenmad på hjemrejsedagen
  • Deltagelse i turneringen
  • Åbningsceremoni med fantastiske fyrværkeri
  • Info-møde for trænere / ledere
  • Hver aften underholdning og show på Bella Italia Stage
  • Mulighed for vinsmagning for trænere / ledere
  • Besøg af kendte fodboldlegender
  • TV (Kanal Sport) er til stede under hele turneringen
  • Disco party (alkoholfrit)
  • Pokaler og medaljer til alle hold i såvel A-finaler som B-finaler
  • Alle hold i A- og B-finaler vil få X-antal fripladser til Verona Cup 2018
  • Hummel træningsdragt til "Player of the Match" i alle alderskategorier og i såvel A- som B-finalerne

Tilkøb:

  • Indkvartering i mobil home Akacia, Bungalow Oleandro eller lejligheder (forhør om pris)
  • Transport + DKK 1.100 pr. person
    Transport dækker afgang fra Danmark den 14.10.’17 med ankomst til Italien tidligt søndag morgen den 15.10.’17.
    Hjemrejse fra Italien torsdag eftermiddag den 19.10.’17 med ankomst i Danmark fredag den 20.10.’17
  • Bro/færgetillæg for sjællandske klubber på + DKK 100 pr. person
  • Entré Gardaland + 175,00 Dkr. pr. person

Priser Hotel Gardesano:

Pris pr. person fra DKK 1.670,00 + Holdgebyr DKK1.375,00 pr. tilmeldte hold

Prisen dækker: 
  • 4 overnatninger i 3-sengsværelser på det 3*** Hotel Gardesano
  • ½-pension. Første måltid er aftensmad på ankomstdagen og sidste måltid er morgenmad på hjemrejsedagen
  • Deltagelse i turneringen
  • Åbningsceremoni med fantastiske fyrværkeri
  • Info-møde for trænere / ledere
  • Hver aften underholdning og show på Bella Italia Stage
  • Mulighed for vinsmagning for trænere / ledere
  • Besøg af kendte fodboldlegender
  • TV (Kanal Sport) er til stede under hele turneringen
  • Disco party (alkoholfrit)
  • Pokaler og medaljer til alle hold i såvel A-finaler som B-finaler
  • Alle hold i A- og B-finaler vil få X-antal fripladser til Verona Cup 2018
  • Hummel træningsdragt til "Player of the Match" i alle alderskategorier og i såvel A- som B-finalerne

Tilkøb:

  • Indkvartering i dobbelt- og enkeltværtelser (forhør om pris)
  • Transport + DKK 1.100,00 pr. person
    Transport dækker afgang fra Danmark den 14.10.’17 med ankomst til Italien tidligt søndag morgen den 15.10.’17.
    Hjemrejse fra Italien torsdag eftermiddag den 19.10.’17 med ankomst i Danmark fredag den 20.10.’17
  • Bro/færgetillæg for Sjællandske klubber på + DKK 100 pr. person
  • Entré Gardaland + DKK 175 pr. person

Program for Verona Cup 2017

Lørdag - 14.10.2017

  • Afgang fra jeres klubhus meget tidligt om morgenen

Søndag - 15.10.2017

  • Ankomst til Gardaland om morgenen
  • Herefter hel dag i Gardaland
  • Ankomst til CBI (Camping Bella Italia) sidst på eftermiddagen/først på aftenen.
  • Indkvartering på CBI og ca. kl. 18.00/19.00 aftensmad på de tildelte restauranter
  • Kl. 20.00 Informationsmøde for trænere/ledere (sted oplyses senere)
  • Kl. ca. 21.30 Storslået åbningsceremoni på søbredden på CBI

Mandag - 16.10.2017

  • Morgenmad
  • Kl. 07.45 Transfer til Banerne
  • Fra kl. 9.00 Turnering iflg. turneringsprogram
  • Aftensmad på CBI
  • I løbet af aftenen underholdning/konkurrencer på scenen på CBI

Tirsdag - 17.10.2017

  • Morgenmad
  • Kl. 08.30 Transfer til banerne
  • Fra kl. 9.00 Turnering iflg. turneringsprogram
  • Aftensmad på CBI
  • I løbet af aftenen underholdning/konkurrencer på scenen på CBI

Onsdag - 18.10.2017

  • Morgenmad
  • Kl. 09.00 Turnering iflg. turneringsprogram
  • A-Finaler og B-Finaler frem til kl. 18.00
    Præmieoverækkelsen foregår umiddelbart efter hver finale (i såvel A- som B-finaler) på scenen i teltet ved den lille kunstgræsbane på Antares.
  • Aftensmad på CBI
  • Kl. 21.00 Storslået Award ceremoni med kåring af "Player of the Match" i alle såvel A- som B-Finaler, efterfulgt af disco party (alkoholfri) ved scenen på CBI
NB: Præmierne vil muligvis blive overrakt af en "kendis"

Torsdag - 19.10.2017

  • 07.00-08.00 Morgenmad
  • Indkvarteringen forlades senest kl. 10.00. Herefter tid til den sidste shopping
  • Kl. 14.00 Afgang mod Danmark
NB: For de klubber der har booket ekstra overnatning, er torsdagen til fri disposition. Tag evt. en tur til Verona, Gardaland, Movie Land eller lign.

Fredag - 20.10.2017

  • Forventet ankomst til jeres klubhus først på formiddagen
NB: For de klubber der har booket ekstra overnatning: 
  • 07.00-08.00 Morgenmad 
  • Indkvarteringen forlades senest kl. 10.00. Herefter tid til den sidste shopping. 
  • Kl. 14.00 Afgang mod Danmark

Lørdag - 21.10.2017

NB: For de klubber der har booket ekstra overnatning
  • Forventet ankomst til jeres klubhus først på formiddagen

Informationsmøde i jeres klub

Vi kommer gerne ud og besøger jer i klubben og fortæller nærmere om Verona Cup. Saml gerne flere hold fra samme og/eller andre klubber - forældre, ledere m.fl., så kommer vi forbi til en info-aften.

Læs meget mere om Verona Cup 2017 her